Losse vlodder - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sanne Vleeming - WaarBenJij.nu Losse vlodder - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Sanne Vleeming - WaarBenJij.nu

Losse vlodder

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 November 2014 | Ghana, Kumasi

Heeeee!! :D

Hier een hele korte losse vlodder! Ik heb 2 verhalen klaar.. ouderwets op papier hahah typisch.. Maar goed die typ ik wel over ergens volgende week! ;)

Dan zijn jullie NIET echt up to date.., want de verhalen gaan nog over me voorbereidingen in Nederland van inmiddels 2 weken geleden en over me vlucht van bijna 5 dagen geleden.. haha ik houd jullie wel op de hoogte..! maar loopt ietsje pietsje achter in de tijd.

Voor nu in het kort: het gaat goed met me!

Ik raak gewend aan de hitte, heb vandaag zelfs met kippenvel rond gelopen dankzij een tropische bui die ruim 1 uur heeft aangehouden. Niet heel normaal, tropische buien zijn over het algemeen kort en krachtig alleen vandaag dus niet! Ik slaap hier als een roos! Echt heerlijk! Stroom valt elke dag wel een keertje uit. Maakt het spannend want is hier heel donker eenmaal de zon onder is.

Bruni (witte) is ook al meerdere malen tegen me gezegd. In de vorm van: kinderen die naar me zwaaien en bruni roepen,
mannen die zeggen; He bruni, what are you doing here? I like you,
en Bruni give me money!

Morgen ga ik naar psychiatrisch ziekenhuis! So i'm excited!! :D

Doei en liefs uit Ghana

Sannie

  • 17 November 2014 - 21:49

    Donna:

    Leuk om op de hoogte te blijven Sannie! Ben benieuwd naar je uitgebreide verhalen :) Veel plezier in het psychiatrisch ziekenhuis! X

  • 17 November 2014 - 23:34

    Klaus:

    Bruni klinkt leuk. Ben benieuwd naar je belevenissen! Succes int psychziekenhuis.

  • 18 November 2014 - 07:47

    Jessica:

    Goede start...spannend avontuur. .x van fleur en ruben en mij

  • 18 November 2014 - 11:07

    Lisan:

    Leeuuk San! Veel plezier vandaag en ik ben benieuwd naar je volgende verhaal! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kumasi

Sanne

Actief sinds 16 Okt. 2014
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 12105

Voorgaande reizen:

13 November 2014 - 28 Mei 2015

Afrika!

16 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: